Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden ? Deltag på sslug-forening.

On Sat, Dec 11, 2004 at 10:29:10AM +0100, Jon Bendtsen wrote:

> Jeg har nogle ideer til hvordan SSLUG kunne hjælpe nye LUG's ved at
> have noget
> teknik der letter arbejdet for nye LUG's, lidt ala SourceForge, men jeg
> skal lige have
> tænkt lidt mere over det før jeg formaliserer det og mailer det her.

Jeg syntes man hellere skal  bruge de få kræfter på tiltag til at hjælpe
nye lokalgrupper end at SSLUG skal ændre navn osv.,
specielt da det øjensynlig slet ikke er noget ønske for dette blandt
nogle af de andre LUG's i DK.

Og det kræver stadig at der er nogle lokale linuxbrugere der
tager initiativet og er aktive. Der er hverken ønske om eller
kræfter til at SSLUG skal rundt i landet og oprette lokale grupper.
Og så vidt der er resourcer til det, så kan SSLUG sikkert godt
hjælpe med lidt infrastruktur, det er blot at spørge bestyrelsen,
men initiativiet må komme fra de lokale folk.

--
mvh Frank Damgaard  |