Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Gitte Wange wrote:

> Jeg er generelt helt åben for forslag der gør livet lettere for folk og
> giver rigtig god mening. Hele denne her Dk-LUG diskussion har glødet i
> nogle år efterhånden og den synes aldrig rigtig at rykke sig ud af
> stedet andet end dit evindelige argument om at SSLUG er en forening for
> danskere.
>
> Kan du ikke gøre mig en tjeneste og undersøge om de andre foreninger
> rent faktisk er interesseret i at SSLUG kommer og leger storebror for
> dem? Det vil i det mindste give et fingerpeg for om denne her diskussion
> overhovedet er relevant.

> [...]

Hej Gitte.

Er det ikke lidt tidligt og begynde at tale om relevante diskussioner,
Jesper har selv opfordret til en diskussion om SSLUG's fremtid, og i sådan
et forum må alle forslag / emner vel kunne diskuteres ligeligt, og hvis det
har noget med linux/ brugergrupper at gøre har det vel relevans.

Jeg for mit vedkommende mener bare at vi på Lolland-Falster er sat lidt
udenfor, da det åbentbart ikke har kunne lade sig gøre at få en lug til at
køre hernede, derfor var det så at hvis der var en hovedorganisation(SSLUG)
der overordnet kunne hjælpe med at få stablet noget på benene, og yde den
hjælp / bistand som var nødvendig for at få det til at køre.

Jeg tro heller ikke at de eksisterende foreninger er interesseret i at SSLUG
leger storebror, for de er jo etablerede, og kørere forhåbentlig godt.

Så jeg mener at hjælpen / bistanden skal fokuseres til at hjælpe de lug'er
der forsøger at starte noget op.

Jeg ville selv gerne være mere aktiv i SSLUG; men da jeg uheldigvis bor på
Lolland, er det en tur på ca 4 timer i bil eller en dagsrejse med tog for
at komme til møderne, og derfor savner jeg noget hernede.
--
Mvh Ib Larsen