Lolland falster lug.

Ib Larsen wrote:
> Er det ikke lidt tidligt og begynde at tale om relevante diskussioner,
> Jesper har selv opfordret til en diskussion om SSLUG's fremtid, og i sådan
> et forum må alle forslag / emner vel kunne diskuteres ligeligt, og hvis
> det har noget med linux/ brugergrupper at gøre har det vel relevans.

Det har det skam. Lad os bare tage debatten, det sker der jo ikke noeget.
ved.

> Jeg for mit vedkommende mener bare at vi på Lolland-Falster er sat lidt
> udenfor, da det åbentbart ikke har kunne lade sig gøre at få en lug til at
> køre hernede, derfor var det så at hvis der var en
> hovedorganisation(SSLUG) der overordnet kunne hjælpe med at få stablet
> noget på benene, og yde den hjælp / bistand som var nødvendig for at få
> det til at køre.

Hvad skulle det være i præcist mener SSLUG kan hjælpe jer med? Jeg er
helt sikker på at der er opbakning, men man skal jo vide hvad det er
der skal til. I øjeblikket har vi gnuskole.* på news.sslug.dk og jeg tror da
ikke der er noget i vejen for at lolfallug.dk kan gå ind også.

> Så jeg mener at hjælpen / bistanden skal fokuseres til at hjælpe de lug'er
> der forsøger at starte noget op.

Jeg tror de færreste i SSLUG har overblik over de aktiviteter der er i
lokalområderne i forvejen. Det er svært at støtte op om noget man ikke ved
er der.

> Jeg ville selv gerne være mere aktiv i SSLUG; men da jeg uheldigvis bor på
> Lolland, er det en tur på ca 4 timer i bil eller en dagsrejse med tog for
> at komme til møderne, og derfor savner jeg noget hernede.

Det kan jeg godt forstå.

--
ne