Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

On Sat, Dec 11, 2004 at 12:46:44PM +0100, Ib Larsen wrote:

> Jeg for mit vedkommende mener bare at vi på Lolland-Falster er sat lidt
> udenfor, da det åbentbart ikke har kunne lade sig gøre at få en lug til at
> køre hernede, derfor var det så at hvis der var en hovedorganisation(SSLUG)
> der overordnet kunne hjælpe med at få stablet noget på benene, og yde den
> hjælp / bistand som var nødvendig for at få det til at køre.

Dog er det sådan at vi har ingen indtægter, ingen lønnet personale
eller andre af den slags resourcer. Så at kalde SSLUG for
"hovedorganisation" lyder flot men urealistisk.
Vi har kun frivillige hjælpere så det er begrænset hvad vi kan hjælpe
med udover evt. lidt serverplads, news og lignende. At tage ned og arrangerer
møder er næppe muligt, her må du  eller  andre lokale selv prøve at stable
noget på benene. Det kan dog være at SSLUG via nogle af listerne
(sslug-lokalt eller sslug-moede) kan formidle kontakt til
foredragsholdere der er villig til at køre tur/retur til Lolland/Falster.

--
mvh Frank Damgaard  |