Fra: Gitte Wange <sslug@sslug>
Til: sslug@sslug
Dato: søndag, december 12 2004 02:28
Emne: Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.
Jon Bendtsen wrote:

> Det er en formodning jeg har ud fra:
> - det at folk gerne vil have hjælp på deres eget sprog.
> - det at der sker noget i københavn, og der bor næsten lige så mange
> mennesker i Malmø området, derfor må der ske noget. Og de har vel
> offentlig transport, og ud over det så har sverige langt billigere biler
> end danmark, derfor må man forvente at de studerende har biler.

Jeg er ked af at måtte smadre din teori om indbyggerforholdet i de to
store byer i vores dækningsområde. Ifølge de tal jeg har kunnet finde
bor der 325.000 mennesker i Malmö. Jeg synes det lyder af lidt lidt, så
lad os sige der bor en halv million. Det er stadig under halvdelen af
København.

Hilsen Gitte