Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

En anden gruppe hvor mindre LUG-er nok kunne få hjælp er DKUUG, som jo
er en ren dansk forening, og som dækker hele Danmark. De har gode folk
til netværksdrift. Og de har i længere tid forsøgt at støtte LUG-er over
hele landet og agere som en paraply-organisation for LUG-er i Danmark

Hilsen
keld