Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Den 12. dec 2004, kl. 11:27, skrev Allan Dreyer Andersen:

Hej Gitte,

desværre er dine tal ikke helt korrekte.

I følge Malmö selv:

* Malmös befolkning ökar för nittonde året i rad, vilket innebär att Malmö nu har 267 171 invånare.
* Fram till år 2010 förväntas folkmängden fortsätta att öka till 280 050.

Facts: malmo.se
Så måske engang i fremtiden vil der bo det antaget tal, men det gør der ikke nu.

Hvis snakken går på Skåne vil tallet være 1.152.697.
Facts: www.skane.se

Det var skåne og storkøbenhavn jeg hørte talene for, jeg havde dog ikke verificeret
dem før jeg nævnte dem videre, da jeg tror på hvad P1 siger.

Men ud over det. Hvor mange mennesker bor der så i Roskilde? Det er vel direkte
sammenligneligt med Malmø ?

JonB