Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Jon Bendtsen wrote:

> jamen, fint, så skulle der være kritisk masse

Hov stop lige en gang, hvad går dette ud på, mener i hermed at linux kun har
relevans for studerende, jeg gik i mit stille sind og troede at linux var
for alle; men jeg er så måske for naiv.

Det kan jo så være at jeg tror  for meget på det; jeg er ikke selv
højtuddannet, jeg er 48 år gammel, og har gået 9 år i skole, og har
erhvervet mig som sømand og lastbilchauffør, og de sidste 10 år som
førtidspensionist.
Jeg har i de år jeg har beskæftiget mig med linux siden 1998, brugt meget
tid på at få ganske almindelige mennesker til at prøve Linux, ved at give
dem en cd, det er nok blevet til over 100, senest bruger jeg knoppix cd,er
Så sent som iaftes ringede en ung mand på 15 år "skoleelev" ,som for en
måned siden fik en knoppix 3.6 cd med hjem, han ringede for at høre hvordan
han kunne installere den, for han var blevet træt af at køre den fra cd, og
havde fattet interesse for det.
Det er det jeg arbejder for.
At linux skal over nørdestadiet, hvor det for det meste fokuseres på at det
er noget for de højtuddanede, og til det vil jeg bare sige, det er noget
forbandet pis.

--
Mvh Ib Larsen