Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

On Sun, 12 Dec 2004 15:14:11 +0100, Jesper Krogh <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg vil mene at 10 mennesker er nok til at starte og køre en møderække. Det
>er ikke et spørgsmål om kritisk masse, den er der masser af.

Så lukker Sandkassen snart, for vi har "kun" 5 "faste" deltagere. :-)

Nej det tror jeg ikke sker. Grænsen er vist noget mindre. Det
springende punkt er, så vidt jeg kan fornemme, lokaler og netadgang.

Det er ikke altid nemt at være så få, men det kan kører. I Roskilde
slås vi et par gange om året med lokaler og hvis det skulle glippe på
et tidspunkt vil jeg forvente at Roskilde Sandkassen dør ud. Vi vil
kæmpe til det sidste, men uden lokaler vil det være meget svært.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen