Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Kurt Frederiksen wrote:

> Så lukker Sandkassen snart, for vi har "kun" 5 "faste" deltagere. :-)

Det var bare for at sige at snakken om mennesker i tusind-vis er upassende
for debatten, da det ingenlunde har noget at gøre.

> Nej det tror jeg ikke sker. Grænsen er vist noget mindre. Det
> springende punkt er, så vidt jeg kan fornemme, lokaler og netadgang.

Det er i øjeblikket ikke noget problem i København.

> Det er ikke altid nemt at være så få, men det kan kører. I Roskilde
> slås vi et par gange om året med lokaler og hvis det skulle glippe på
> et tidspunkt vil jeg forvente at Roskilde Sandkassen dør ud. Vi vil
> kæmpe til det sidste, men uden lokaler vil det være meget svært.

Vi kan lade en "forespørgsel efter lokaler i Roskilde" - gå ud med næste
nyhedsbrev, hvis det har interesse?

Hvis i er villige, vil i så ikke altid kunne få lokaler på RUC=

--
Jesper Krogh