Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

On Sun, 12 Dec 2004 20:06:32 +0100, Jesper Krogh <sslug@sslug>
wrote:

>Det var bare for at sige at snakken om mennesker i tusind-vis er upassende
>for debatten, da det ingenlunde har noget at gøre.

Helt enig. Jeg sad faktisk også og grinte lidt af de indbygger tal.
Jeg var ved at regne på hvor mange promille vi udgjorde af Roskildes
indbygger tal, men så kom jeg på tanke om at vi vist nok kun er 2-3
fra Roskilde og at resten kommer fra omegnen (resten af sjælland)

>Vi kan lade en "forespørgsel efter lokaler i Roskilde" - gå ud med næste
>nyhedsbrev, hvis det har interesse?

Lige her og nu tror jeg nok at de lokaler vi låner af Handelsskolen er
ok og vil være det det næste halvår. Der er lidt usikkerhed omkring
netværk, men vi finder sikkert en løsning.

Det er jo ikke sådan at vi er blevet smidt ud fra RHS eller noget. Vi
er stadig meget velkomne der. Vi er heller ikke utilfredse med RHS og
det kan være at det viser sig at være en storm i et glas vand.

I bund og grund er det et spørgsmål om internet adgang og hvilke
servicies der er tilgængelige. Det kan være løst ved at gennemtænke
hvad vi vil og få sat nogle ord på det og så forelægge det for
relevante personer på RHS. Det behøver ikke at være mere omfattende.

Ellers har vi kontakt til Roskilde Kommune og kan måske der igennem få
nogle lokaler og internet adgang.

Så lige i øjeblikket tror jeg ikke vi mangler tiltag ang. lokaler. Men
tak for tilbudet.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen