Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Den 12. dec 2004, kl. 17:10, skrev Ib Larsen:

Jon Bendtsen wrote:

Skåne kan mønstre følgende højere læreinstutioner:

Högskolan Kristianstad - 10.000 studerende
Lunds Universitet - 41.000 og 6.000 ansatte
Malmö högskola er en ny institution, og har i dag 21.000 studerende.
Sveriges lantbruksuniversitet/Alnarp - 850 studerende

jamen, fint, så skulle der være kritisk masse

Hov stop lige en gang, hvad går dette ud på, mener i hermed at linux kun har
relevans for studerende, jeg gik i mit stille sind og troede at linux var
for alle; men jeg er så måske for naiv.

Jeg tror du har misforstået mig. Det er mit indtryk at Linux starter/startede
blandt de unge på universiteterne. Derfra breder det sig.

Desuden var det med kritisk masse et forsøg på at forklare hvorfor at der
sker noget i København og omegn, men ikke i Skåne. Det har dog så vist
sig at der nok er en anden forklaring, som jeg dog ikke kender.

JonB