Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltagpå sslug-forening.

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Det tror jeg heller ikke det er. Jeg mener ikke det er sværere en hvad
> SSLUG's formåls paragraf giver udtryk for.

SSLUGs formålsparagraf er, som formålsparagraffer nu engang er, meget
vag og mere udtryk for et forsøg på at formulere en ideel værdi end et
konkret arbejde.

  SSLUG har till uppgift att sprida kunskap om operativsystemet Linux
  jämte därvidlag relevant information till medlemmar och allmänhet.

Forenineng vil opfylde sit formål ved med jævne mellemrum udsende
nyhedsbreve hvor forskellige dele af linux problematiseres. Der er
rigelig af emner at tage fat på uden at blive useriøse.

Det er ikke nødvendigvis svært at afgøre om et konkret arbejde
opfylder formålsparagraffen, men det er på ingen måder let at lave et
konkret arbejdsprogram som får os til at arbejde i samme retning.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice