Re: Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Peter Makholm wrote:

> SSLUGs formålsparagraf er, som formålsparagraffer nu engang er, meget
> vag og mere udtryk for et forsøg på at formulere en ideel værdi end et
> konkret arbejde.

Netop og målet er vel at opnå værdien?

> Forenineng vil opfylde sit formål ved med jævne mellemrum udsende
> nyhedsbreve hvor forskellige dele af linux problematiseres. Der er
> rigelig af emner at tage fat på uden at blive useriøse.

Men der er rammer for meget, meget mere.

> Det er ikke nødvendigvis svært at afgøre om et konkret arbejde
> opfylder formålsparagraffen, men det er på ingen måder let at lave et
> konkret arbejdsprogram som får os til at arbejde i samme retning.

Men folk skal vel have frihed til, og muligheder for at arbejde i SSLUG med
hvad de vil, sålænge det falder indunder formålsparagraffen?

Jesper

--
Jesper Krogh