Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Den 13. dec 2004, kl. 10:18, skrev Jesper Krogh:

Jon Bendtsen wrote:
Den 13. dec 2004, kl. 6:37, skrev Jesper Krogh:
Hov hov, hvad mener du medkørt af sporet? Er det nu bestyrelsen der
udstikker retningen for diskussionen, og så må vi kun følge den retning?
det spor?

Næ, og jeg deltager også kun som mig selv og jeg har jo lov til at mene ting
ligesom dig.

Jamen, er det så dig der udstikker sporet fordi du lavede det første indlæg?
Jeg synes ikke at det var pænt sagt at jeg har kørt diskussionen af sporet.
Det er lidt for meget at gå efter manden i stedet for efter bolden.

JonB