Re: [FORENING] Knowledge base [was: Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltagpå sslug-forening.]

I sslug.forening, skrev Rune Christiansen:
>  Anyway, hvad med en Wiki knowledge base? Wikipedia har da vist, at det
>  kan lade sig gøre :)

MoinMoin med fuld historik: http://www.linuxwiki.dk/ kør bare løs, det
døde lidt på at vi kun var 2-3 der skrev jævnligt.

>  Disse projekter behøver ikke (og bør ikke) kun være i SSLUG-regi. Jeg er
>  enig med Jon (don't hit me, please! ;) i, at support (i princippet) bør
>  være uafhængig af LUG.

Det betragter jeg også ovenstående som værende.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug