Re: [FORENING] Knowledge base [was: Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.]

Jesper Krogh wrote:

Anyway, hvad med en Wiki knowledge base? Wikipedia har da vist, at det kan lade sig gøre :)

MoinMoin med fuld historik: http://www.linuxwiki.dk/ kør bare løs, det
døde lidt på at vi kun var 2-3 der skrev jævnligt.

Hvorfor så denne debat når et sådan projekt allerede eksisterer? Det er da fedt. Dog ville jeg omstrukturere kraftigt (men det vil jeg altid - sådan er jeg :).

Disse projekter behøver ikke (og bør ikke) kun være i SSLUG-regi. Jeg er enig med Jon (don't hit me, please! ;) i, at support (i princippet) bør være uafhængig af LUG.

Det betragter jeg også ovenstående som værende.

Enig. Er du evt. interesseret i at se/høre nogle notater og ændringsforslag? De er godt nok tiltænkt linuxbog, men jeg fik aldrig noget klart svar fra redaktionen mht. hvor de ville hen, så måske de kan bruges til dette i stedet?

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune