Re: [FORENING] Knowledge base - Wiki.

Jesper Krogh wrote:

[KLIP]

Hvorfor så denne debat når et sådan projekt allerede eksisterer? Det er da fedt. Dog ville jeg omstrukturere kraftigt (men det vil jeg altid - sådan er jeg :).

Du foreslår bare..

Enig. Er du evt. interesseret i at se/høre nogle notater og ændringsforslag? De er godt nok tiltænkt linuxbog, men jeg fik aldrig noget klart svar fra redaktionen mht. hvor de ville hen, så måske de kan bruges til dette i stedet?

Du rykker bare.. lav evt http://www.linuxwiki.dk/Debat eller smid dem i
min inbox.

Det er røget på TODO. Forhåbentlig bliver det sendt i juledagene.

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune