Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

Rune Christiansen wrote:

> Generelt bedre overblik over sitet og bedre løbende revision af
> eksisterende sider (f.eks. ved at sende en automatisk påmindelsesmail
> til den sideansvarlige når der er gået X dage siden sidste revision).

Det er vist ikke features :-)

> Hvorfor er HTML-compliance kun nice-to-have??

Fordi vi sandsynligvis vil gå efter et CMS-system af en eller anden art og
da tid altid er den begrænsende faktor, så bliver man nødt til at
prioritere. Og da jeg mener det er vigtigere at få fornyet webstedet end at
jagte småfejl mht. html-compliance, så må dette jo falde til en
"nice-to-have".

> Ville gerne, men tror ikke min overdrevne KISS-holdning kan forenes med
> bestyrelsens ønsker. Det lyder ellers som et spændende projekt :)

Har jeg overset et indlæg hvor bestyrelsen beskriver deres ønsker? Du må da
meget gerne beskrive hvad det er du ikke mener kan forenes med det som jeg
ikke ved hvad er.

Jesper

--
Jesper Krogh.