Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

Kristian Vilmann wrote:
Rune Christiansen wrote:

Jesper Krogh wrote:

Hvis der er nogle der allerede på nuværende tidspunkt ved at de
har nogle timer tilovers de gerne vil kaste efter denne opgave i
det nye år, så må man også gerne sige til.

Ville gerne, men tror ikke min overdrevne KISS-holdning kan forenes med bestyrelsens ønsker. Det lyder ellers som et spændende projekt :)

Øhhh.. Prøv lige igen!

Tihi :)

Jeg vil altså gerne høre hvad du synes.

Ok. Jeg er purifist og drømmer om de gode gamle dage (som jeg dog er for ung til at have oplevet). Dengang, hvor DOS var hipt og nettet ikke var forurenet med ligegyldige ting fra Gud og hvermand.

Jeg vil uden tvivl blive frustreret når debatten engang kommer til design og indhold af www.sslug.dk. Af erfaring ved jeg, at mine holdninger kan skabe en del debat, timelange diskussioner og sjældent et resultat som falder ud til min fordel. Derfor er det nemmere at klappe i :)

Og bestyrelsen har faktisk ingen prædefinerede ønsker. Hvis vi havde
 det, havde dette oplæg ikke været et oplæg :)

Jeg gik ud fra den fordom, at den nuværende bestyrelse ender med at fortsætte den hidtidige linie med "mere er bedre" og "intet skal smides ud". Det skal I selvfølgelig ikke beskyldes for (på forhånd, i hvert fald). Jeg undskylder.

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune

P.S.: Wrapper mine linier ordentligt hos jer? Jeg synes ikke rigtig min Thunderbird kan bestemme sig :(