Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

On Thu, Dec 23, 2004 at 10:13:12AM +0100, Martin Møller Pedersen wrote:

> Næsten alle CMS generer ikke 100% korrekt html/xhtml. Faktisk
> kan jeg ikke nævne et CMS, der generer perfekt html, men det kan
> måske andre.

Så længe fejlene er er nede i "småtingsafdelingen" kan man leve
med det. Og det er specielt siderne som den almindelige bruger ser
som i første omgang skal validere.

Det ville være pinligt  at vælge et nyt system til SSLUG
som ikke engang validerer, eller ikke nemt kan bringes til
at validere.

--
mvh Frank Damgaard  |