Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

Kristian Vilmann wrote:

[klip: Runes Kloge Åge-kommentarer]

Du er snart selvskreven til at være med i den webgruppe :)

Jeg kan ikke holde min kæft. Jeg prøver, men det går ikke så godt ;)

Hvornår skal gruppen starte? Jeg vil gerne deltage, hvis det ikke allerede er pr. 1. januar 2005. Jeg har lovet Jesper lidt tid til linuxwiki.dk.

BTW: Jesper, vil du viderekøre linuxwiki.dk sideløbende, hvis Jons forslag om FAQs og en knowledge base bliver implementeret?

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune