Re: [FORENING] Medlemsflugt

Ronnie Holm <sslug@sslug> writes:

> Der har været en del snak om det svindende medlemstal i SSLUG.

Svindende? Siden hvornår? Er det bare en mindre nedgang i denne måned,
eller er det en generel trend?

> Hvis det er muligt med mailingliste-softwaren, kunne man også spørge om en
> grund til udmeldelsen eller måske man kunne sende en mail til de
> udmeldte.

Det håber jeg da sandelig ikke sker -- hvis de har meldt sig ud, må
man gå ud fra at de ikke vil have e-mails fra SSLUG. Det må man
respektere -- ingen kan lide at få uopfordrede emails fra diverse
organisationer. Jeg tror at det ville skade SSLUG's ry, hvis en sådan
rundspørge blev sat i værk.

Jeg kan dog acceptere en endelig "hvorfor meldte du dig ud"-email når
afmeldelsen finder sted.

> Har man flere ressourcer kunne man også lave et web-baseret spørgeskema (det
> kunne man også gøre for eksisterende medlemmer, for at finde ud af hvad de
> synes om SSLUG).

Så længe der ikke bliver henvist til dette spørgeskema via uopfordret
email er det i orden.

--
 /'<  Troels "Athas" Henriksen  >'\