Re: [FORENING] Medlemsflugt

I sslug.forening, skrev Ronnie Holm:
>  Der har været en del snak om det svindende medlemstal i SSLUG. Er
>  der muligt, at finde ud af, hvad det er for nogen medlemmer der
>  forsvinder. Fx hvor længe de har medlem.

Som det kan ses så er SSLUG's medlemstal faldende. Dette er ikke nogen
hemlighed, det kan ses på forsiden af www.sslug.dk. Jeg mener ikke det
er vores opgave at spamme folk fordi de melder sig ud. Det må vel vare
kunne konkluderes at med det som SSLUG bidrager med i øjeblikket, så er
der færre end tidligere der syntes at det er et medlemskab værd. Vi kan
så gøre det bedre eller acceptere dette...

Det er eksempelvis derfor der er gang i debat om nyt websted og
web-baseret tilgang til e-postlisteren/nyhedsgrupperne.

Flere initiativer hilses velkomne..

Jesper

>  Hvis det er muligt med mailingliste-softwaren, kunne man også spørge om en
>  grund til udmeldelsen eller måske man kunne sende en mail til de udmeldte.
>  Har man flere ressourcer kunne man også lave et web-baseret spørgeskema (det
>  kunne man også gøre for eksisterende medlemmer, for at finde ud af hvad de
>  synes om SSLUG).

Jeg har svært ved at se hvilket formål det skulle tjene.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: