Re: [FORENING] Medlemsflugt

On Thursday 23 December 2004 20:16, you wrote:

> der

> Hvad vil du bruge informationen til?
>
> Jesper

Hvilke domæner der melder sig ud kan jo ikke bruges til noget! Jeg tænker mere
på om det er mange nye medlemmer, der melder sig ud igen, fordi de ikke
finder der er arrangementer for dem eller siderne ikke indeholder hvad de
søger eller noget tredje.

I det hele taget er der vel ingen der ved hvorfor folk forsvinder. Og de 57
medlemmer af forenings-listen er næppe repræsentative for hvad 5.600
medlemmer ønsker eller ikke ønsker. Måske man kunne involvere flere ved at
spørge på en struktureret måde via et spørgeskema.

Ronnie