Re: [FORENING] Medlemsflugt

On Thu, 23 Dec 2004 20:14:54 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:
<zap>
>Jeg kunne godt tænke mig noget statestik på hvilke adresser det er der
>melder sig ud. Er det kun svenske? kun danske? blandede? .com?
>andre lande? Er der overhovedet noget mønster ?

Tja... tidligere i år ved jeg at freso på livejournal punktum com
afmeldte sig, tilgengæld blev sslug på freso punktum dcginternet
punktum co.uk tilmeldt. For ikke så lang tid siden røg denne så af en
del af listerne (dog ikke alle), til fordel for endnu en .com adresse,
nemlig freso.dk på gmail punktum com... og jeg ved at jeg ikke er den
eneste der har tilmeldt mig SSLUG med mere end én e-postadresse, og
jeg ved også at jeg ikke er den eneste som ikke er tilmeldt SSLUG med
en e-postadresse som ikke engang nærmer sig en afspejling af min
faktiske, fysiske placering...
Kan godt være man ville kunne gætte en smule ud fra ovenstående
oplysninger, men det vil i bedste fald kun være gætværk, og energien
på at frembringe denne ville nok være bedre brugt på et møde om
domænenavne og IP-adresser og andet som man alligevel skal vide for at
kunne lave et sådant gætværk. ;)

- Freso