Re: [FORENING] Medlemsflugt

Ronnie Holm wrote:
Der har været en del snak om det svindende medlemstal i SSLUG. Er der muligt, at finde ud af, hvad det er for nogen medlemmer der forsvinder. Fx hvor længe de var medlem.
<og så videre>
Ronnie

Kan det have noget at gøre med at man fx. som Mandrake bruger melder sig ind i "Mandrake club" og efterhånden som man får andre kontakter i LINUX-verdenen, vælger nogle fra.(fx. sslug)?

Hvor mange brugere har, som jeg, indtil videre opgivet at bruge LINUX, men vil ikke indrømme at de ikke var nørdet nok til at klare indlæringskurven?

Jeg har dog aldrig mistet interessen for emnet.

Jeg får snart råd til en AMD64 med Mandrake 10.1/64, så prøver jeg igen.

Mvh
Anders