Re: [FORENING] Medlemsflugt

> De nye linux brugere er ikke så nørdede og finder sikkert sslug for
> teknisk/nørd orienteret samtidig med at en del af de nuværende
> medlemmer ikke finder linux nørded nok mere og enten har fundet eller
> er på udkik efter den nye "nørd ting".
>
> Jeg ser det i hvertfald som et spørgsmål om "kunde segmenter". Linux
> flytter sig hurtigt fra at være en nørd ting mod mainstream og SSLUG
> må enten leve med vigende medlemstal eller begynde at tilpasse sig de
> nye "kunde segmenter".

> Med venlig hilsen
> Kurt Frederiksen
> [...]

Men finnes det aktive medlemmer som ikke er Nerder?
Ett SSLUG for andre enn Nerder virker kunstig og naturstridig.
Er det ikke realistisk å se SSLUG som av og for Nerder?
Mainstream betyr jo bare vanlige brukere som
grunnlegggende sett er uinteresserti teknologi.
Jeg har vondt for å se at Nerder kan lage SSLUG for ikke-Nerder.
Det er bedre å være lykkelig som liten - for Nerder :-)

Jeg bare undrer på en ting - synker også medlemstallet f.eks
i Seattle og San Francisco sine LUGer?

Nerds unite :-)

Mvh
Jim Oksvold