Re: [FORENING] Medlemsflugt

On Mon, 3 Jan 2005 18:56:22 +0100, "Jim Oksvold" <sslug@sslug>
wrote:

>Men finnes det aktive medlemmer som ikke er Nerder?
>Ett SSLUG for andre enn Nerder virker kunstig og naturstridig.
>Er det ikke realistisk å se SSLUG som av og for Nerder?
>Mainstream betyr jo bare vanlige brukere som
>grunnlegggende sett er uinteresserti teknologi.
>Jeg har vondt for å se at Nerder kan lage SSLUG for ikke-Nerder.
>Det er bedre å være lykkelig som liten - for Nerder :-)

Nu er der jo mange niveauer af nørder, fra den hardcore bit nørd som
anser alle programmer over 300 byte som værende bloatware til eyecandy
nørden og alle de andre nørd retninger. :-)

Så på  et eller andet plan har du ret i at SSLUG er for nørder. Men
man kunne jo også tage hobby folk med. De er jo ikke pr. definition
nørder men har stadig større interesse for området end
gennemsnitsbrugeren.

Jeg kan da godt forestille mig et SSLUG, som også tiltrak folk som
havde IT som hobby.

>Jeg bare undrer på en ting - synker også medlemstallet f.eks
>i Seattle og San Francisco sine LUGer?

Ja, det er jo det store spørgsmål. Det efterfølgende spørgsmål vil jo
så være er de sammenligenlige med SSLUG i opbygningen ? Eller kan man
jo ikke uddrage nogen konklusion af svaret.

>Nerds unite :-)

Problemet er jo at hvis der bliver for mange nørder er det jo ikke
nørded mere. :-)

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen