Re: [FORENING] Medlemsflugt

Sune Vuorela wrote:
On 2005-01-03, Kurt Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

T. Levitt har sagt det så rammende: "Ingen kunder har behov for et 6,5
mm bor, men et 6,5 mm hul."

Har du tilfældigvis et link til den udtalelse?

Nej, desværre ikke. Jeg så det i en bog for år tilbage og fandt det så rammende at jeg skrev den ned. Så vidt jeg husker var det en bog om virksomheds organisation eller marketing.

Jeg har lige set det som citat i enten kapitel 1 eller kapitel 2 i
Marketing Management af Philip Kotler - men jeg kan ikke lige genfinde
det. Måske dukker det op i løbet af den næste uge hvor jeg skal dyrke
den bog en del ;)

Hvad er hans komplette navn? Evt. årstal og original kilde for citatet? Hvad laver han egentlig (i dag)?

Jeg vil gerne citere ham korrekt, hvis jeg bruger det.

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune