Re: [FORENING] Medlemsflugt

On 2005-01-04, Rune Christiansen <sslug@sslug> wrote:
> Hvad er hans komplette navn?
> Evt. årstal og original kilde for citatet?
> Hvad laver han egentlig (i dag)?
>
> Jeg vil gerne citere ham korrekt, hvis jeg bruger det.

Jeg kom jo til at tænke på efter jeg havde lukket ned. Hvis det er et
citat kan det jo findes i noterne/henvisningerne.
Og der var en note til Levitt som Kurt angav.

Theorode Levitt's classic article, "Marketing Myopia," Harvard Business
Review (July-August 1960): 45-56.

Han er desværre ikke citeret i min bog, men refereret. Men du kan jo gå
på jagt efter artiklen. Jeg vil ikke være uinteresseret hvis du finder
den ;)

--
Sune