Re: [FORENING] Fraktioner?

John Plate <sslug@sslug> writes:

> Man kunne måske overveje om ikke foreningen havde så forskellige
> interessenter, at det var værd at overveje, om ikke der var brug for
> fraktioner.

Hvilken funktion mener du at disse fraktioner skulle have?

Det kan være godt nok at identificere en række grunde til at være
medlem af SSLUG, men hvis ikke disse kan udmøntes i konkrete tiltag er
det meningsløst.

Men jeg tror også det vil være forkert pludselig at skulle banke en
masse "fraktioner" op (hvad du så end mener med det). Men hvis der er
et konkret behov der skal løses kan det meget vel tænkes løst ved
noget der minder om din fraktionstanke. Men tænk på det som evolution
istedet for revoultion.

Useless fact of life: Dette er skrevet med en xserver der køre på
Windows2000, en xterm der kører på Linux/x86, en screen der kører på
FreeBSD og en emacs der kører på Linux/PPC samt en en række
ssh-forbindelser.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 sslug@sslug |      me, to everyone, and may each of you fry in hell