Re: [FORENING] Medlemsflugt

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Du hiver noget ind har som jeg _aldrig_ har hørt om før. Hvad er det
> præcist i skal bruge penge til?

For at kunne låne lokaler af kommunen under Folkeoplysningsloven skal
man have betalende medlemmer. Jeg tvivler meget på at roskildegruppen
uden videre ville få trumfet igennem at (evt. kun nogle) formelt
skulle betale et kontigent i sslug. Det ville desuden ikke løse
tilhørskravet som folkeoplysningsloven også har.

Hvordan en lokal Roskildeforening og SSLUG så ville kunne dele
resurser er jeg mere åben for. Det ville nok komme en del mere an på
hvordan det blev præsenteret for besturelsen og hvem der eventuelt
måtte køre på lidt lavt blus.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice