Re: [FORENING] Medlemsflugt

I sslug.forening, skrev E. Sjørlund:
>  En løsning kunne være at komme ind under kommunen, låne et lokale med
>  internetadgang og en pedel, der kan låse op og i.
>
>  Denne løsning kræver, at der er tale om en lokal forening med adresse i
>  Roskilde, og det vil koste 7 kr. i timen i lokaleleje, hvis kommunen
>  giver tilskud.

Inden det går så vidt, så lad os lige prøve at sende et nyhedsbrev og se
om der ikke er nogle der har adgang til lokaler de vil stille til
rådighed. RUC måske? Er det for langt væk?

>  Vi ville gerne have kunnet eksperimentere mere på serveren, men har dog
>  fundet andre løsninger hen ad vejen.
>
>  Der hvor Kurt og jeg er helt enige er, at en mere åben indstilling til
>  den slags lokale tiltag, og lidt mere praktisk hjælp, serveradgang osv.
>  nok vil kunne medvirke til, at flere ville forsøge at starte noget
>  lignende i andre områder end Roskilde.

Det er svært at lave noget om i fortiden. Men fremover, så giv det lige
en chanche igen. Jeg skal i al fald nok arbejde det for jeg kan.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: