Re: [FORENING] Medlemsflugt

On Tue, 4 Jan 2005, "E. Sjørlund" wrote:

> Naturligvis må folk gøre hvad de har lyst til. sslug skal bare ikke
> etablere noget IRC (efter min mening), da det ikke rigtigt er noget der
> spreder viden.

Det er jo noget vrøvl. F.eks, hvis det er SSLUGs server, så kunne sslug jo
bare logge al aktivitet, lægge det på hjemmesiden og gøre det søgbart.

Og, selv hvis viden kun spredes imellem 2 mennesker, så er det en person
mere der har den viden, og f.eks. kan dele ud af den på mailinglisterne.

Prøv igen...

Mads

There are many gods which Christians reject. I just believe in one less god
then they do. The reasons that you might give for your atheism toward the
Roman gods are likely the same reasons I would give for not believing in
Jesus.
                               - Dan Barker