Re: [FORENING] Medlemsflugt

I sslug.forening, skrev Kurt Frederiksen:
>  Det der mangler er det officielle sslug. SSLUG's struktur er ikke
>  beregnet til lokale grupper. Da sandkassen blev startet var der
>  sikkert ingen i bestyrelsen der havde tænkt på hvordan man skulle
>  håndterer en lokal gruppe og det er min fornemmelse at det stadig
>  forholder sig sådan.

Hvordan så du gerne at sslug håndterede en lokal gruppe.. (gerne meget
konkret enten her eller http://tyge.sslug.dk/~jesper/wiki/)

>  SSLUG står også med nye udfordringer ikke mindst debatten om en
>  opdateret struktur, overgang til DK-LUG m.v. Det skal vi også nok
>  klare, hvis altså ikke alle indlæg bliver reduceret til at være piveri
>  og sur galde så man er fri for at forholde sig til dem.

Vi skal bygge og vi skal ikke rive ned, derfor bliver det evolution og
ikke revolution vi har gang i. Små konkrete forslag til hvordan tingene
kan blive bedre gradvist er vejen frem (efter min mening).

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: