Re: [FORENING] Medlemsflugt

E. Sjørlund wrote:

[klip: en masse fis om at fjerne IRC mv.]

Men jeg kan da godt se, at jeg bare er endnu en gnaven gammel purist, som mener at indholdet og ikke udsmykningen skal bære det hele, og som ikke rigtigt gider beskæftige mig med bjælder, klokkeklang og folk, der kun synes at noget er interessant, hvis det er udsmykket med samme.

Gør det noget, hvis tingene gerne må være pæne og strukturerede? Lad mig citere fra et svar jeg gav til Kristian Vilmann i en anden tråd:

<QUOTE>
> Jeg vil altså gerne høre hvad du synes.

Ok. Jeg er purifist og drømmer om de gode gamle dage (som jeg dog er for ung til at have oplevet). Dengang, hvor DOS var hipt og nettet ikke var forurenet med ligegyldige ting fra Gud og hvermand.
</QUOTE>

På trods af ovenstående kan jeg godt lide pæne hjemmesider med sidemenuer, men kræver stadig at de også er pæne i lynx. Deciderede portaler (som f.eks. SSLUGs forside) er dog noget Fanden har skabt.

BTW: Det er ikke min skyld, at jeg kører X. Jeg ville meget hellere have en prompt :)

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune