Re: [FORENING] Medlemsflugt

I sslug.forening, skrev Rune Christiansen:

>  Måske har Peter Toft en liggende fra en gammel version af linuxbog vi
>  kan bygge på? Jeg kan da smide en mail og spørge?

Det er jeg ikke i tvivl om at han kan.

>  Det kommer også lidt an på, hvor linuxbog-red vil hen. Hvis de ikke
>  ønsker større fokus på begyndere vil det være en god idé med en ny bog.

Det er mit klare indtryk at der i linuxbog-red er "plads", så hvis du
har en ide om en linux-relateret bog og folk til at trække på det, så
skal det nok kunne lade sig gøre. Wikien er dog smart, fordi den på en
nem måde tillader alle at deltage uden teknisk niveau og man kan blot
overføre det til statiske sider/bøger hvis man mener det passer bedre
der.

>  En evt. tovholderfunktion kan jeg måske godt overkomme, men jeg får dog
>  svært ved at skrive noget selv, da jeg i forvejen er igang med en større
>  omgang undervisningsmateriale til brug for danske våbenkontrollanter.

Du virker da ellers til at have rigelig tid :-)

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: