Re: [FORENING] Medlemsflugt

I sslug.forening, skrev Rune Christiansen:

>  Hvorfor er en wiki specielt ideel lige dér? En wiki er vel en wiki
>  uanset hvor den er? Du har i det hele taget reklameret ret meget for din
>  wiki i denne tråd. Får du provision af din wiki? *gg* ;)

En Wiki er ideel fordi:
1) Den tillader alle at bidrage.
2) Uden teknisk indsigt og med en meget lille indgang barriere.
3) og indhold kan altid overføre til noget mere statisk, når det er
   færdigt.

Det ville da være rart med provision. Men det er nu altså SSLUG's wiki
og ikke min. Jeg er klart fortaler for wiki'er da de har de 3
ovenstående egenskaber, så det vil _altid_ være et godt udgangspunkt.

>  Nej, men der mangler noget dynamik. Er tråden om det nye website
>  forresten død sammen med juleanden?

Nej, der er bare ikke dukket flere krav op, så næste skridt er at sikre
sig at alle de listede krav kommer ind på wiki siden, så folk kan
begynde at foreslå CMS-systemer.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: