Re: [FORENING] Medlemsflugt

Jon Bendtsen wrote:

> Det er jeg også, det er derfor jeg vil have at SSLUG skal gøre noget
> for at
> ryste DK-LUG af sig. Det er dog kun de tekniske lister der gør SSLUG til
> DK-LUG. Og det kunne ordnes ved at lægge listerne ud et sted vi har
> fælles med alle de andre LUG'er i danmark.

Hvad så med at forlange at folk ved tilmeldingen oplyser hvor de kommer fra,
og hvilken uddannelse de har, så kan i jo få sorteret dem fra som er
uønskede, så vil det nok blive en meget eksklusiv klub, kun for de
indviede, og ja jeg har i mit stille sind gået og troet at det gjaldt om at
få udbredt kendskabet til linux, også til dem der ikke har studeret i
årevis, dvs til den almindelige dansker; men der tager jeg åbentbart fejl,
for det er vist få steder det kan lade sig gøre at få en LUG til at køre,
bortset fra de større byer, og jeg har været tilmeldt SSLUG siden 1999, og
har været glad for den hjælp jeg har fået, på listerne, og også forsøgt at
hjælpe selv; men har pga. afstanden ikke været til nogle møder, hvad jeg
selv er meget ked af

--
Mvh Ib Larsen