Re: [FORENING] Medlemsflugt

Jesper Krogh wrote:

Ingen steder, tror jeg. Dog er intelligensniveauet generelt ikke særlig højt fra webposts til dk.*. Måske fordi folk kun kan se den tråd de arbejder med og ikke tænker på, at "vi andre" ser alle trådene (med dertil hørende forurening). Mit indtryk er, at webposts er en slags brug-og-smid-væk usenet.

Interessant tilgangsvinkel. Det havde jeg ikke tænkt over.

Takker. Især "kandu.dk" læsere kan være slemme, men jeg ser intet problem hvis vi kan finde ud af en form for moderering hos SSLUG. Det er jo også et fint alternativ, hvis man ikke lige har sin egen maskine i nærheden (f.eks. på et bibliotek).

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune