Re: [FORENING] Medlemsflugt

sslug@sslug wrote:
On Wed, 5 Jan 2005, Jon Bendtsen wrote:

Jeg synes at du nu laver et urimeligt personangreb på mig, du går efter manden
i stedet for efter bolden.

Jeg studsede også lidt over at Kristian skrev du skulle tie stille...

Jeg gider bare ikke det der trolleri. Det fører ingen vegne at stå og råbe "de er stadig dumme - alle sammen" ovre i hjørnet.

Jeg har ikke det fjerneste mod at diskutere hvorvidt en samling af de danske linuxlister er en god ide, men det skal ikke være med JonB's udgangspunkt, der jo nærmest definerer at bestyrelsen fra den gang begik en fejl.

Og bare lige for at slå det fast: Jeg har pt. ingen forudfattet mening om det er en god ide eller ej.
Men det er helt sikkert at hvis det er Jons argumentationsmåde der køres i stilling, så får jeg det ret hurtigt.

/kristian