Re: [FORENING] Medlemsflugt

I sslug.forening, skrev Kristian Vilmann:
>  Jeg har ikke det fjerneste mod at diskutere hvorvidt en samling af de
>  danske linuxlister er en god ide, men det skal ikke være med JonB's
>  udgangspunkt, der jo nærmest definerer at bestyrelsen fra den gang begik
>  en fejl.

Lad os blot for 15 sekunders tid antage at det Jon foreslår er en god
ide.. (ikke at jeg har klart overblik over det), så ændrer det ikke på
det faktum at Jon selv har erklæret at han ikke vil bruge tid på det og
det er _vitterligt_ noget som kommer til at tage tid og kræfter at
gennemføre.

Så under antagelse af at det er en god ide, så har jeg meget svært ved
se at vi i øjeblikket skulle finde kræfter til at gennemføre det.

For kort at vende tilbage til Jon's debatteknik, så virker det meget
somom at den kører efter princippet: "Jo, flere indlæg der er på
sslug-forening om det, jo mere sandt bliver det og til sidst sker det af
sig selv". Sådan tror jeg dog ikke på at ting sker...

Så det er (for mig) en afvejelse af hvor jeg vil bruge min (efterhånden
meget beslaglagte) tid. Og det at føre endeløse debatter med Jon er
altså meget langt nede på listen og det ville hjælpe meget. Problemet er
så at aktiv debat på sslug-forening om foreningen er relativt højt oppe
og hvis ikke alle skal have Jon's syn på sandheden (om en efterhånden
gammel) debat, så bliver man jo nødt til at bruge tid på det.

Man må hjertens gerne foreslå alt muligt om SSLUG, men derfra og til at
hive en gammel debat om at rykke sslug op med rode, uden at prøve at
arbejde på de problemstillinger der blev listet dengang og proklamere
at man ikke selv har tid/lyst til at gøre andet end at debattere,
syntes jeg også grænser sig til frækt.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: