Re: [FORENING] Medlemsflugt

Den 5. jan 2005, kl. 17:41, skrev Erik Josefsson:

Jesper Krogh wrote:

proklamere at man ikke selv har tid/lyst til at gøre andet end at debattere, syntes jeg også grænser sig til frækt.

Det var og min oplevelse hvornor Jon kritiserede at jag ikke lavede en valgdebat i Sverige.

Men nu blev det en valgdebat i Sverige, og selvom halvdelen af tiden gik til at debattere Jon, så var det måske tak vare Jon som den blev af.

Jeg har lyst til at gøre mere end bare at debatere, men jeg har ikke tiden. Jeg
har også lyst til at deltage i det tekniske arbejde, men det kommer jeg næppe
til da jeg ikke er en del af admin gruppen. Jeg har desuden heller ikke tid til at
være medlem.
Jeg har en masse ideer til foredrag som jeg ønsker at afholde, men også her
synes jeg at tiden ikke rækker.

Jeg synes dog at det er lidt forkert at man ikke må debatere, diskutere og komme
med foreslag, bare fordi man ikke selv har tid til at lave dem, til at gennemføre
dem. Eller hvis man måske ikke har evnerne inden for teknik, programmering,
(debatteknik...), osv.

Med hensyn til valgdebatten i Sverige så synes jeg ikke at man kan give mig
æren for at der kom en valgdebat. Jeg har måske provokeret Erik og andre
så meget at der rent faktisk kom en valgdebat, men det er ikke mig der har
lavet noget som helst af arbejdet med valgdebatten. Det er muligt at der kunne
være kommet en valgdebat uden at jeg skrev noget.

Faktum er at hvis jeg synes at noget ikke er som det skal være, så vil jeg påpege
dette, også selvom at det er kontroversielt.

JonB