Re: [FORENING] Medlemsflugt

On Wed, Jan 05, 2005 at 01:18:05PM +0100, Jon Bendtsen wrote:

> Bestyrelsen var imod at nedlægge sslug-teknik, og tilsvarende lister,
> hvilket
> ville gøre at folk melder sig ind på sslug-teknik frem for dklug-teknik.
> Bestyrelsen dengang og nu har mange af de samme personer.

Så vidt jeg ved kom der aldrig officiel ønsker fra andre grupper,
der blev spurgt, de var vist tilfredse med det de havde.
Der blev endda startet en mailingliste på opensource til formålet,
men der var stort set ikke interrese fra andre end SSLUG folk
til at debatere dette.

Hvis det har interesse kan vi jo starte den gamle diskussion igen:
http://opensource.dk/emailarkiv/misc/2002_06/msg00070.html

Så det var vist kun en lille københavner-junta fra SSLUG  der ville
overtage opensource i danmark?
Desuden tvivler jeg på at en sslug@sslug vill fungere,
der er for meget specifik linux til at det vil fungere
i macOSX, BSD, WindowsXY osv.

PS.
Og der er et "politisk" aspekt, for hvilken forening
skal være bestemmende myndighed over listerne?
En lukket (udemokratisk) tilfældig kreds af personer,
en ny forening med vedtægter og bestyrelse, .... osv ?
Som det er nu er det foreningen SSLUG der er ansvarlig
for SSLUG's aktiviteter.

--
mvh Frank Damgaard  |