Re: [FORENING] Medlemsflugt

Peter Makholm wrote:
Rune Christiansen <sslug@sslug> writes:

Hmm, det ser ikke godt ud. Godtnok trækker Makholm lidt i land og
vender tilbage til at skrive normal "Makholm style", men Sparre
grænser til decideret tilsvining. Jeg havde ellers en del respekt for
manden, men måske jeg skulle revidere den opfattelse... :(

Gider du uddybe dette?

Jeg mener skam ikke noget negativt om din person. Jeg synes bare dit svar virker lidt koldt når nu manden fremsattte en idé. Men som Frank skrev: En samtale ville nok have været bedre. Skrift er nemt at misforstå uden smileys :)

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune