Re: [FORENING] Medlemsflugt

Rune Christiansen <sslug@sslug> writes:

> Jeg mener skam ikke noget negativt om din person. Jeg synes bare dit
> svar virker lidt koldt når nu manden fremsattte en idé. Men som

"Makholm style" må være en generelt begreb du anvender. Jeg kunne godt
tænke mig at vide hvad du mener med det. Jeg mener absolut ikke at der
er noget som helst galt i de spørgsmål jeg stiller i
http://www.sslug.se/emailarkiv/moede/2004_08/msg00001
og da slet ikke noget der på nogen måde kan trækkes i land over.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 sslug@sslug |     more important than one might think as there is a