Re: [FORENING] Medlemsflugt

Peter Makholm wrote:

Gider du uddybe dette?

Jeg mener skam ikke noget negativt om din person. Jeg synes bare dit svar virker lidt koldt når nu manden fremsattte en idé. Men som

"Makholm style" må være en generelt begreb du anvender. Jeg kunne godt

Jeg synes du har en unik skrivestil. Det er der ikke noget negativt i, men mit ordvalg kunne have været mere præcist, ja. Jeg undskylder, hvis du har følt det krænkende på nogen måde.

tænke mig at vide hvad du mener med det. Jeg mener absolut ikke at der
er noget som helst galt i de spørgsmål jeg stiller i
http://www.sslug.se/emailarkiv/moede/2004_08/msg00001
og da slet ikke noget der på nogen måde kan trækkes i land over.

Jeg sagde ikke, at der var noget galt med spørgsmålene. Jeg læste det bare som afvisende, idet der ikke var nogen form for uddybning af dine spørgsmål og svar. Eksempelvis ville det være høfligt med en uddybning af, *hvorfor* SSLUG normalt ikke sætter andres Linux-arrangementer i kalenderen. Hvordan skulle Philip vide det? Han har vel bare set de andre LUGs arrangementer i kalenderen og dermed troet, at han kunne få sit eget på.

Jeg syntes du trak i land på

http://www.sslug.se/emailarkiv/moede/2004_08/msg00011

men det forudsætter så også, at dit første svar (msg00001) læses som negativt ladet. Det havde jeg valgt at gøre, fordi du ikke kom med en positiv tilkendegivelse af idéen og ikke brugte smileys.

Igen: Skrift er nemt at misforstå. Fysisk samtale er ofte bedre. Og jeg mente som sagt ikke noget negativt om dig eller dine spørgsmål til Philip.

Mvh. (og hav en god dag :)

--
Rune