Re: [FORENING] Medlemsflugt

On Thu, 23 Dec 2004 21:04:58 +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Eller fordi post/nyheds-listerne ikke er den måde de kan/har lyst til/vil
> kommunikere på?
>
> Vi er nogle stykker der anser dette for ret sandsynligt.

Men lad nu være med at flytte til et eller andet tilfældigt webforum.

Jeg har tidligere i anden sammenhæng slået til lyd for mulighederne for
at lave forskellige adgange til de samme data.

Få lavet et arkiv som kan tilgås fra både mail/news/forumer/m.fl

Jeg har kun en enkelt gang set det ført ud i virkeligheden, men en
mail/news løsning som her få sslug kombineret med en webforum løsning
som direkte brugte news-serveren som backend. Dvs alle indlæg på
newsserveren blev serveret som et webforum, hvor folk kunne skrive som de
plejede i andre fora.
Her blev alle indlæg sendt til de respektive postlister og newsserver.

Genial løsning der samlede både dem der fortrækker mail og news, men
også fik forum-brugerne med.