Re: [FORENING] SSLUG-wiki..

Jesper Krogh wrote:

Næ, det er en wiki, så det står dig frit for at ændre det, hvis du ikke
er tilfreds.. til formålet er jeg selv tilfreds med WikiOrd

Som programmør er jeg vant til den slags slang, men jeg har oplevet brugerreaktioner på det, og de er bestemt ikke positive. Jeg anser det for næsten lige så slemt som visse stave_kontrollers op_deling af sammen_satte ord.

Hvis ideen er at lokke folk, der end ikke kan finde ud af at læse news ind, så skal man nok ikke starte med at snakke nørdesprog med dem.